lørdag 3. juli 2010

Sommerfugler har invadert magen!!!!




Imorgen fyrer det løs.... Amsterdam, NY, Chicago.... Det blir en maratonetappe jeg egentlig IKKE gleder meg veldig til må jeg innrømme.... men: det skal gå greit.
Arne har IKKE pakket enda, det stresser meg kanskje mest, for mannen eier jo ikke andre klær enn de han får på jobben....(les: UCO, PERI og SKANSKA rekamerte skjorter! -lekkert) Jeg har også observert kun 1 skjorts, så dette kan bli ei utfordring. Må bare lære meg å slappe av, og passe på at JEG og ungene har det vi trenger. For det er jo tross alt ikke bare vi to som må pakke. Ungene skal være borte i tre uker de og.... Bestemor og Bestefar har heldigvis både nøkkel til huset og vaskemaskin., så jeg trur dette skal gå knirkefritt.

JO: tenk at neste stopp blir CHICAGO, The windy city... Synd at vi ikke får særlig tid til å nyte denne byen, men jeg tror vi får sett litt allikevel når vi har hentet bilen, og setter kursen vestover. Leste en plass at Route 66 starter midt i sentrum, og går forbi Sears tower. Det hadde vært artig å få med seg. GLEEEEDER OSS!
Vil takke alle for at de har ønsket oss en fantastisk tur... Det setter vi pris på. Med alle disse lykkeønskningene, MÅ det jo bli en minneverdig reise...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar